Безплатна доставка над 60 лв.

Често задавани въпроси

Как да поръчам?

Може да направите поръчка като:
1. Гост
2. Регистрация в онлайн магазина на EnjoyWine

За да добавите избрания от Вас продукт в количката, използвайте бутон “Купи”. По всяко време може да видите продуктите, които сте поръчали от менюто “Профил/Поръчки”. Ако желаете да пристъпите към финализиране на поръчката, изберете “Приключване на поръчката” .
Следвайте стъпките и прочетете и приемете общите условия за ползване.
С натискането на бутона “Поръчване” поръчката Ви ще бъде изпратена.
След обработване на заявката, на посочения телефон за контакт с Вас ще се свърже служител на фирмата, за да потвърдите поръчката.
Заявки направени след 16.00 часа се обработват на следващия ден.
Заявки направени в почивни дни се обработват първия работен ден от новата седмицата.

Как да платя?

Поръчаните стоки могат да бъдат платени по следните начини:
1. Плащане при доставка (наложен платеж)
При доставка на стоката, плащате дължимата сума на куриера.

Искате да се откажете или промените поръчката си?

Ако искате да откажете направена вече поръчка, някой от продуктите в нея, или да замените даден продукт, изпратете ни корекцията по електронната поща или се обадете по телефона, за да ни уведомите, най-късно 24 часа след изпращане на поръчката.
Ще получите потвърждение от нас под формата на e-mail, с желаните от Вас корекции.
Ако искате да замените даден продукт след изтичането на 24 часовия срок разходите за връщането и повторното изпращане на стоката ще са за ВАША сметка.

Искам да върна закупено вино

Поради естеството на предлаганите от нас стоки Вие може да откажете или да върнете стока само по при нейното получаване, ако по нея има видими дефекти или не отговаря на стоката, която сте поръчали.

Купих вино от вас, но тапата беше дефектирала

За съжаление в изключително редки случаи има дефектирали тапи, които пропускат въздух и виното вече не е годно за консумация като такова. Рекламации за дефектирали вина приемаме до 2 седмици след получаване на поръката от клиента като представянето на касов бон е задължително, а клиентът има следният избор:

1. Да вземе същото вино

2. Да вземе вино или друг продукт от магазина на същата стойност

3. Да получи обратно сумата

!ВАЖНО

РЕКЛАМАЦИИ НЕ СЕ ПРИЕМАТ, ако:

– При дегустация от член от нашия екип се установи, че виното е годно за консумация.

– Дефектиралото вино е със съдържание < 600мл, т.е. изпита е повече от 1 чаша вино

–  Не се представи касов бон или фактура за покупка от EnjoyWine (фирмата зад бранда е ДЖОДИ ТРЕЙД ООД)

Не получих потвърждение на поръчката

Ако до 24 часа след изпращане на поръчка, отказ или промяна наш служител не се е свързал с Вас може да се свържете с нас по удобен за Вас начин:

Как да проверя статуса на поръчката си?

След като куриера приеме Вашата поръчка, ще получите номер на товарителница.

С този номер можете да проверявате статуса на поръчката си ТУК по всяко време.
Ако не сме отговорили на всички Ваши въпроси, може да се свържете с нас по най-удобния за вас начин:

X